Uppe med tuppen

God morgon!

Här är det morgon sedan över en timme tillbaka då lilleman hade mardrömmar (tror jag). Han vaknade och var så ledsen. Stackarn. Men sen vi gick upp, slog på Barnkanalen, åt lite frukost, lekte lite med favoritgosedjuret så sover han nu gott i min famn. Så mysigt, och skönt för honom att få sova några timmar till.

Så medan jag inväntar Nyhetsmorgon (som börjar om en mindre evighet;)) så spanade jag in Livly's webshop.
Vilka söta pyjamaser de har! Har trott att de bara haft flickkläder men inser nu att man ju kan hitta en del fint även till små pojkar. Det gillar jag.

Men jag tycker generellt att det verkar finnas mycket mindre kläder till pojkar än till flickor. Funderar på var man ska börja köpa kläder till Edward nu när han passerar stl 86 och inte längre tillhör babyavdelningen hos de stora klädkedjorna (har inte blivit frälst i deras utbud på pojkavdelningarna). Kanske får bli nätet för hela slanten då? Kidelin, Babyshop, Kids brands store. Låter dyrt, men man får väl satsa på färre plagg men med bättre kvalitet. Kanske inte helt fel, då används ju allting flitigt i alla fall:)

Ha en fortsatt fin lördagsmorgon!

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Prickar gillar jag också! Ett tips; kolla Pomp De Lux killkläder, de är jättefina. Vi har haft en del från höstens kollektion och är jättenöjda. De säljs både på hemparty och även i deras webshop. Inte alltför dyra heller. Värt att kolla alltså!



Kram Linda

2012-04-14 @ 22:42:36
URL: http://alltochelleringet.blogspot.se
Postat av: Johanna

Linda: Ok, tack för tipset! Det ska jag kolla in omedelbart:)

2012-04-15 @ 18:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0