Fredag

God förmiddag!

Nu börjar vi vara ganska trötta på sjukhusbesök i den här familjen. Förkylningen jag & Edward hade satt ju i i ca 2 veckor och sen nu när vi blivit friska så fick Edward ögoninflammation. Stackarn.
Har varit en sväng idag igen på Astrid Lindgrens och sen via remiss till S:t Eriks Ögonsjukhus. Men nu är vi äntligen ordinerade rätt mediciner och rätt doser. Skönt! Och Edward har varit superduktig och sitter nu pigg & glad (som alltid) och avnjuter lite päron Mer och mariekex, smaskens!

Funderar på att åka och handla lite i eftermiddag, dels köpa nåt extra gott till Edward som belöning för den lille, tappre hjälte han varit de senaste dagarna men också för att köpa nåt extra gott till mig och älsklingen. Han har också varit en hjälte och jobbat mycket och duktigt under veckan. Vilka fina killar jag har, är så stolt över dem och älskar dem mest av allt på hela jorden!:)

Trevlig helg!

Kram


Min lille, nyfikne älskling som ska fram och peta på allt, kameran inte minst;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0