På spaning efter bilar och hundar

Ja, det var exakt vad Edward var på jakt efter då vi idag var inne i stan och träffade min fina kusin Camilla:)

Efter vår fika på Tösses (vi älskar det konditoriet) så gick vi mot Östermalmstorg. Det är inte jättelångt dit från Karlavägen men det tog sin lilla tid då Edward hade fullt upp med att spana in alla bilar (och cyklar) och till hans stora förtjusning var det sen flera fina "vovvar" på Östermalmstorg. Jättekul att se honom springa runt och spana in allt, älskade barn!
Men det tog på krafterna med den, för honom, långa promenaden så sedan sov han sött i vagnen hela eftermiddagen och lät sin mamma & hennes kusin strosa runt i lite butiker:) Hittade en present till min älskade man samt lite smått & gott från Svenskt Tenn (underbar butik, som sagt).

Kort sagt så har vi haft en jättehärlig dag med fantastiskt sällskap, som alltid!
Och nu på kvällen bjöd jag maken och sonen på en jättesmarrig soppa som jag svängde ihop när vi kommit hem, mmm! Ska nog lägga upp receptet på den tror jag. Kruxet är bara att fota mat och få det snyggt. Det tycker jag är lite svårt, men men, får träna på det:)

Ha en fin onsdagkväll!

Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0