Torsdag!

God eftermiddag!

Jag & Edward har varit ute o åkt med min lilla bil på förmiddagen. Det är så skoj, han snackar, skrattar, pekar m.m. Vi har helt enkelt superkul ihop! Var förbi H&M en sväng och hittade äntligen en mörkblå keps som Edward kan ha så här på vårkanten:)

Såg dessutom nu på H&M's hemsida att de fått in lite nyheter. Den här tröjan var riktigt fin, lite Missoni-aktig, 249 kr.

Nu ska vi kika lite på Händige Manny och sen är det dags för eftermiddagsvila, mysigt!

Ha en fin torsdag!

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Elin - mamma till Della&Vanna

Sv: Hej! Kul att du gillar eller ska jag säga gillade min blogg ;-) Den har ju som bekant legat lite unde snön nu i vinter.. Kommer inte blogga varje dag men något/några inlägg i veckan ska det bli iaf! ;-) Mysig blogg du har! Bra blandning = rolig läsning!

2012-04-20 @ 01:10:58
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0