Livräddningskurs

Ska snart iväg på livräddningskurs på E's BVC här i stan. Känns skönt att gå på det och uppdatera kunskaperna lite.
Att gå en livräddningskurs och lära mig HLR och övrigt anpassat för spädbarn och barn har stått på min "Att göra"-lista sedan jag blev gravid egentligen, så det kommer kännas väldgt tryggt och bra att äntligen få det gjort. Men det känns lite konstigt att jag ska vara borta från E i 4 timmar! Tror aldrig jag varit borta från honom så länge. Men men, blir nog lite lyxigt att få det lite lugnt så pass länge. Kunna sitta still och lyssna utan att hojta "nej, nej" och "aj, aj", plocka massa grejer etc etc. E får vara med pappa på kontoret istället, hm... nånting säger mig att maken kommer vara ganska slut ikväll;) :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0