Svenskt Tenn

Jag älskar verkligen Svenskt Tenn. Tycker att det är så vackra mönster de har på sina textilier och övrigt. En underbar butik att strosa runt och kolla i.
Så i fredags var jag bara tvungen att gå in där en sväng och köpa med en liten present till kusinen innan jag mötte upp henne i Sturegallerian (försenad födelsedagspresent/inflyttningspresent/namnsdagspresent).

Hade tänkt köpa med lite av favoritteblandning också, men den var slut, så får återkomma en annan gång, inte mig emot;)

Älskar Manhattan-mönstret, något som återfinns lite här och var hemma hos oss. Men nu på senare tid så har jag blivit allt mer förtjust i det svarta elefant-mönstret, så sött!

Kort sagt, man vill ha ALLT i butiken:) Och man får ju inte direkt mindre ha-begär så de slår in allt i så fina, stilrena paket och lägger det i världens snyggaste påsar.

Och personalen är otroligt trevliga, ska tilläggas. Personalen, och deras kunder också för den delen, håller upp dörrrar och hjälper en när man kommer med barnvagn, uppskattas! Tänk om alla var lika vänliga.

Kort sagt, en liten oas mitt i stan som man bara älskar att gå in i!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0