Presenter till mamma

Snart drar vi iväg till mamma & pappa över helgen. Och jag & Edward följde då med maken in till stan i förmiddags så medan han jobbar så gick jag & Edward och köpte lite presenter till mammas födelsedag på söndag.
Inte svårt att gissa var jag gick för att shoppa dessa.
Svenskt Tenn, of course, min favoritbutik nr. 1. Blev en liten söt make-up bag och några fina, klassiska tulpan-servetter.
Sen gjorde vi ett stopp på Ladurée! Och åh, så fint det är där och så mycket godsaker de finns! Köpte macarons och vaniljte. Men insåg snabbt att jag egentligen önskar ALLT de har där. Doftljus, söta påsar, marmelad m.m.

Längtar nu bara tills jag får ge min älskade lilla mamma dessa fina presenter:)

Ha en underbart fin fredag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) För de som undrar så har butiken öppnat på

Grev Turegatan 15 på Östermalm i Stockholm! ;)



Kram

Enigma

2012-05-18 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0